سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوق، خوی صاحبان یقین است . [.امام علی علیه السلام]

+O

 

هشدارهای مهمی که نباید به سادگی از آن گذشت!
لطفاً به نکات مندرج در این ایمیل توجه کنید و به دیگران هم اطلاع دهید


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.orgگروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

ایمیل های مشکوک با عنوان [ No Subject ] را باز نکنید
 

اخیرا" مشاهده شده که نامه های الکترونیکی با عنوان [ No Subject ] از طرف آدرس هایی که صاحبان آنها شناخته شده است برای افراد گوناگون ارسال می شود و در اینگونه ایمیل ها فقط یک لینک از یک وب سایت درج شده است. موضوع جالب توجه اینکه وقتی با فرستنده آن ایمیل تماس گرفته می شود فرستنده این گونه ایمیل ها با تعجب اظهار می دارند که این ایمیل ها از طرف ایشان ارسال نگردیده است!

با توجه به اینکه منشاء این گونه ایمیل ها ناشناخته است، به همه کاربران اینترنت توصیه می شود که از کلیک بر روی لینک هایی که در این ایمیل ها وجود دارد بطورکلی خودداری کنند چون ممکن است صفحات وب مذکور، منبع ویروس و تروجان بوده و با اجرای برنامه ایی کامپیوتر کاربر را آلوده نمایند. ضمنا یادآور می شود که گروه
پرشین استار از ابتدای تشکیل خود تاکنون هیچ ایمیلی که فقط شامل لینک بوده باشد را برای اعضای خود ارسال نکرده است. نمونه دیگر این گونه ایمیلها از طرف سایتی خارجی ارسال می شود که در آن تبلیغ دوست یابی می کند و با کمال تعجب با عضو شدن شما در آن سایت، بدون اطلاع شما ایمیل هایی را از طرف شما، به صورت دعوت نامه برای تمام دوستان شما ارسال می کند و جالب اینکه این سایت خود منبع تروجان است.




هدایت آرامش ::: سه شنبه 90/6/8::: ساعت 10:0 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 62


بازدید دیروز: 118


کل بازدید :608981
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>صفحات اختصاصی<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<