سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در برابر آنکه از او دانش می جویید، فروتنی کنید و از دانشمندان متکبّر مباشید که باطل شما، حقّتان را ببرد . [امام صادق علیه السلام]

+O

هنگام ورود به پمپ بنزین موبایل خود را خاموش کنید

هنگام ورود به پمپ بنزین برای جلوگیری از انفجار احتمالی موبایل خود را خاموش کرده و یا به هیچ تماسی از طریق موبایل پاسخ ندهید.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، علی گورانی کارشناس اداره پرتوهای مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان این مطلب، گفت: وقوع انفجار در پمپ بنزین‌ها بر اثر تماس با موبایل به لحاظ علمی رد شدنی نیست ولی ضریب آن کم است.

وی افزود: بهترین کار این است که افراد در پمپ بنزین‌ها موبایل خود را خاموش کنند زیرا هنگام برقراری تماس امواج ساطع می‌شوند، ولی اگر هم فراموش کردند این کار را بکنند، هنگام زنگ خوردن موبایلشان پاسخ ندهند.

وی با اعلام اینکه در برخی از کشورها سیستمی در پمپ بنزین‌ها نصب شده که موبایل‌ها را به طور خودکار از کار می‌اندازد، گفت: این سیستم در پمپ بنزین‌های کشور وجود ندارد و باید با آگاه‌سازی مردم، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی جامع از این کار جلوگیری کرد.

گورانی با اعلام اینکه اطلاع‌رسانی در این زمینه به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور انجام شده است، گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور می‌توانند به استان‌های مربوطه اطلاع‌رسانی لازم را در این خصوص انجام دهند تا استفاده نکردن از موبایل در پمپ بنزین‌ها به یک فرهنگ تبدیل شود.




هدایت آرامش ::: یکشنبه 90/6/6::: ساعت 6:46 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 128


بازدید دیروز: 139


کل بازدید :607798
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>صفحات اختصاصی<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<