سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که کرده وى او را بجایى نرساند نسب او وى را پیش نراند . [نهج البلاغه]

+O

حداقل و حداکثر سرعت اینترنت پرسرعت در کشور اعلام شد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای ADSL با سرعت 128کیلو بیت بر ثانیه، حداقل دانلود 4 گیگابایت در ماه، حداقل سرعت 6/1کیلو بایت بر ثانیه و حداکثر 16 کیلو بایت بر ثانیه را تضمین کرده است.

علیرضا اصغریان - مدیر کل نظارت بر سرویس‌های فن‌آوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - در گفت‌و‌گو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: طبق تعرفه مصوب کمیسیون تنظیم مقررات، در سرعت 128 کیلوبیت بر ثانیه و نرخ اشتراک 1 به 10، بدترین حالت سرعت دانلود، 6/1 کیلو بایت بر ثانیه است؛ در حالی که با اینترنت دایل‌آپ سرعت دانلود 3 تا 4 کیلو بایت بر ثانیه است.

اصغریان گفت: بعضی از کاربران می‌گویند که ما اینترنت 128 کیلوبیت بر ثانیه را خریداری کردیم، ولی سرعت و سرویسی که به ما ارائه می‌شود، 64 کیلوبیت بر ثانیه است، باید گفت زمانی که اینترنت 128 کیلو خریداری می‌شود که بین حدودا 10 نفر به اشتراک گذاشته می‌شود، اگر هر 10 نفر به طور همزمان استفاده کنند، طبیعی است که سرعت پایین می‌آید.

مدیر کل نظارت بر سرویس‌های فن‌آوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات ارتباطات افزود: یک سرویس 64 کیلوبیت بر ثانیه بین 10 نفر به اشتراک گذاشته می‌شود، سرعت دانلود 8/0 کیلوبایت بر ثانیه تا حداکثر هشت کیلوبایت بر ثانیه متغیر است .




هدایت آرامش ::: جمعه 90/7/15::: ساعت 6:43 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 41


بازدید دیروز: 118


کل بازدید :608960
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>صفحات اختصاصی<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<