سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی افسرده دل، کمتر می پاید . [امام علی علیه السلام]

+O

با عنوان کافه بازی؛
سایت ویژه بازی‌های رایانه‌ای افتتاح شد

خبرگزاری فارس: سایت «کافه بازی»، با اخبار و تحلیل‌ها و گزارش‌ها و عکس‌های ویژه در حوزه گیم و بازی‌های کامپیوتری، از امروز به فضای اینترنت آمد.

خبرگزاری فارس: سایت ویژه بازی‌های رایانه‌ای افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس، این سایت به نشانی www.caffebazi.com در دسترس علاقه‌مندان است.
علی معلم و امیر قادری در یادداشت افتتاح این سایت نوشته‌اند:‌ برای کودکان نسل ما بازی ها ساده بودند و واقعی. بازی های ما ابزارش ساده بود و قوانینش نیز. سال‌ها که گذشت همزمان با تغییر جهان پیرامون و پیشرفت‌های تکنولوژیک و برخی پس رفت های اجتماعی، بازی ها تغییر کرد . نسل جدید وقتی «بازی»های جهان پیچیده تر شد، «بازی»هایش را هم عوض کرد. نسل امروز، و ما هم همراه با آنان، هوشمندانه قواعد بازی را شناخته است چون در عالم تخیل، و نه فقط با ابزارهای حجیم که حتی با تلفن همراه، انواع بازی را تجربه کرده است. از «تمدن سازی» تا «جنگ ستارگان». و ایرانیان نیز همراه و رونده این مسیر. چه در ساخت و چه در اجرا.
به این ترتیب بازی‌ها، به بخش مهم و جدایی ناپذیری از رسانه‌های دنیای ما در ابتدای قرن بیست و یکم تبدیل شدند و این فیلم قدر نایافته «بازی» دیوید فینچر بود که بیش از یک دهه پیش، صورتی دیگر از بازی ارائه داد. این که چطور چارچوب زندگی، ذره به ذره شبیه یک بازی است و برعکس.
امروز، هم نفس با شما همراهان مجازی، «کافه بازی»راه می افتد. تلاشی دیگر برای حضور جمعی همه شما در آسمان آگاهی. ادامه مسیری که با «کافه سینما» آغاز کرده‌ایم. باشد تا گام‌های بعدی را با هم برداریم. «بازی»های اصلی را با هم بشناسیم، و جهان پیچیده را ساده کنیم. ساده و دوست داشتنی!




هدایت آرامش ::: جمعه 90/7/8::: ساعت 10:21 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 51


بازدید دیروز: 118


کل بازدید :608970
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>صفحات اختصاصی<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<