سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بیم از خدا، کلید هر حکمتی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

+O

سرنوشت دختران ایرانی مقیم آمریکا/تنها 5 درصد از انگلیسی ها خوشبختند/انگار آمریکا خداست!+فیلم

 
<>

سرنوشت دختران ایرانی مقیم آمریکا/
به گزارش جام نیوز؛ دکتر مظاهری مدیر شبکه دیدار در مورد اتفاقات بد و ناگواری که برای ایرانیان مقیم آمریکا اتفاق می افتد گفت: «طلاق بین ایرانی های مقیم آمریکا خیلی بیشتر از کسانی است که در ایران زندگی می کنند. زن های ایرانی وقتی به آمریکا می آیند و تلویزیون های مزخرف اینجا را نگاه می کنند به شوهران خود می گویند: خب من حالا دیگر آزادی دارم و هر کاری که دلم بخواهد انجام می دهم. وقتی شوهرش به او می گوید: ما ایرانی هستیم و این رفتار و حرکات در شأن ما نیست، زنش دوباره در جواب می گوید: مگر تو تلویزیونهای اینجا را ندیده ای که می گویند زن می تواند به راحتی طلاق بگیرد و تمام خانه و زندگی مرد را صاحب شود؟ پس کاری نکن که خانه و زندگی ات را بگیرم! سرانجام کارشان هم به طلاق و جدایی می کشد.»
مدیر شبکه دیدار در ادامه گفت: «زن و شوهر تا وقتی که در ایران زندگی می کنند از زندگی و از همدیگر راضی هستند. اما وقتی وارد آمریکا می شوند، از یکدیگر ناراضی شده و طلاق می گیرند.»
وی در پایان با هشدار دادن به خانواده هایی که قصد مهاجرت به آمریکا را دارند گفت: «خیلی از دختر هایی هم که به این نیت به آمریکا می آیند تا گرین کارت بگیرند و در آمریکا زندگی کنند (مثل عروس خود من که کارش یک سال نشده به طلاق کشیده شد) بعد از مدتی بدبخت می شوند و می افتند میان دست و پای مردها و خیابانی می شوند. یک عده ای هم ایدز می گیرند و یک عده ای هم چون قوانین اینجا را نمی دانند، به زندان می افتند.»

 

تنها 5 درصد از انگلیسی ها خوشبختند/
متن خبر:
به گزارش جام نیوز؛ روزنامه "دیلی میل" چاپ انگلیس در توصیف کیفیت بد زندگی مردم انگلیس و سن پایین امید به زندگی و آمار بالای خشونت وگرانی در این کشور نوشت: «خانواده ها در کشورهایی چون لهستان، فرانسه، اسپانیا وایتالیا از نظر مادی وضع بهتری نسبت به انگلیس دارند و از نظر روانی خوشحال تر هستند. تنها 5 درصد از انگلیسی ها خود را افراد خوشحالی محسوب می کنند و10 درصدشان نیز خواهان مهاجرت از این کشور هستند.»
این روزنام? انگلیسی می نویسد: «مردم انگلیس بدترین وضعیت زندگی در میان اروپائیان را تجربه می کنند و دلیل آن، آمار بالای جرائم و خشونت و هزینه های سنگین زندگی است.»
به نوشته این روزنامه: «تحقیقات در انگلیس نشان می دهد که این کشور در میان 10 کشور اروپائی از لحاظ کیفیت زندگی، در پایین ترین رتبه قرار دارد و این به دلیل درآمد بسیار کم مردم این کشور است. بر اساس این تحقیقات 59 درصد از مردم انگلیس از جامع? شکست خورد? خود ناراحت و نگرانند، 49 در صد نگران هزینه زندگی و 47 درصد نگران جرایم و خشونت در این کشور می باشند.»
دیلی میل با اشاره به دلایل وضعیت بد زندگی مردم در انگلیس افزود: «طولانی بودن ساعات کار و کم بودن تعطیلات سالانه، بالا بودن سن باز نشستگی که 63 سال است و انتظار می رود افزایش نیز بیابد و همچنین پایین بودن سن امید به زندگی که یک سال و نیم از فرانسه و ایتالیا کمتر است؛ باعث شده تا تصویر بدی از دولت انگلیس در ذهن مردم این کشور باقی بماند.»

 

انگار آمریکا خداست!+فیلم
متن خبر:
به گزارش جام نیوز؛ "دکتر مورتون مظاهری" مدیر شبکه دیدار پیرامون مسائل و مشکلات شبکه های ماهواره ای گفت: «من از میان برنامه های تلویزیون، فقط به مطالب علمی و قانونی آن توجه می کنم. چون تمام اخبار آن، اگهی هایی است که به نفع دولت است. دولت بر تمام تلویزیون ها کنترل دارد و به خاطر همین است که خیلی از تلویزیون های ایرانی (شبکه های ماهواره ای فارسی زبان) فقط از آمریکا تعریف می کنند و 24 ساعته طوری رفتار می کنند که انگار آمریکا خداست! در صورتی که این گونه نیست و من این مزخرفات را نگاه نمی کنم.»
وی در ادامه افزود: «خیلی از ایرانی ها با فریب این شبکه ها به آمریکا آمدند و خودشان را بدبخت کردند. خیلی از دخترها به امید این آگهی ها به اینجا آمدند و نابود شدند. خیلی از دکترهای درجه یک به آمریکا آمده اند و الآن پشیمانند. از جمله خود من که خیلی پشیمانم. چون در اینجا زندگی خیلی خطرناک است و هر چیزی هم داری برای دولت است. اینجا کسی که خانه دارد صاحب خانه نیست، بلکه در واقع سرایه دار است و خانه برای دولت است.
وی در پایان گفت: «اگر کسی بخواهد در اینجا از اخبار مطلع شود، باید چند شبکه غیر از شبکه های آمریکا را هم نگاه کند و ببینید آنها در مورد آمریکا چه می گویند. چون تمام اخباری که از شبکه های آمریکا پخش می شود زیر نظر دولت است و تمامش دروغ است و من به همین دلیل هیچ وقت اخباری که آمریکا پخش می کند را نگاه نمی کنم.»




هدایت آرامش ::: جمعه 90/7/8::: ساعت 10:19 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 4


بازدید دیروز: 142


کل بازدید :608805
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>صفحات اختصاصی<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<