سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و گفته‏اند چون از صفّین به کوفه بازگشت به شبامیان گذشت و آواز گریه زنان را بر کشتگان صفین شنود . حرب پسر شرحبیل شبامى که از مهتران مردم خود بود به سوى حضرتش آمد . امام فرمود : ] چنانکه مى‏شنوم زنان شما بر شما دست یافته‏اند چرا آنان را از افغان باز نمى‏دارید ؟ [ حرب پیاده به راه افتاد و امام سواره بود ، او را فرمود : ] بازگرد که پیاده رفتن چون تویى با چون من موجب فریفته شدن والى است و خوارى مؤمن . [نهج البلاغه]

+O

ماده مخدر کروکودیل تمساح مرگبار روسی Desomorphine کروکدیل نام یکی از جدید ترین مواد مخدر صنعتی است که به تازگی وارد کشور شده است و از روسیه به عنوان منشا این ماده نام برده می شود.تا سال 2011 نزدیک به صد هزار نفر در روسیه به این ماده اعتیاد پیدا کرده اند.آژانس فدرال روسیه نیز این مقدار را 250 هزار نفر اعلام می کند. این ماده بعنوان جایگزین هروئین به بازار های ایران نیز عرضه شده است اما مسئولین دولتی وجود آن را نه تایید می کنند و نه تکذیب می کنند و قیمت آن از هروئین به مراتب پایین تر است.کروکودیل بیش از 20 برابر قوی تر از هروئین بوده و بلایی را که کراک بر سر معتادین می آورد را با قدرت بیشتری بروی افراد معتاد اعمال می کند و بصورت عمقی به درون سلول های بدن معتاد نفوذ می کند و زخمهای بسیار قوی بر بدن شخص معتاد می گذارد. بنا به گذارش پلیس روسیه تقریبا تمامی افرادی که به این ماده اعتیاد پیدا می کنند در عرض یک سال جان خود را از دست می دهند و در خوشبینانه ترین حالت عمر فرد پس از مصرف به سه سال می رسد.و امید به زندگی در معتادان این ماده بین دو تا سه سال است. در ابتدا پوست بدن شخص معتاد به رنگ سبز در می آید(به همین دلیل نام تجاری کروکودیل را بر خود گرفته است) و سپس بطور کامل زخمی و پوسیده می شود گفتی است که این ماده بسیار اعتیاد آور است. مدیرکل امور اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: این ماده مخدر مشابه کراک مصرف تدخینی نیز دارد و مصرف تزریقی آن منجر به آسیب بافتهای بدن و سیاه شدن اندام می شود و پس از یک سال مصرف کننده را از پا در می آورد.

 

 

 کروکدیل

 منبع : https://www.facebook.com/hamid.khotani



هدایت آرامش ::: سه شنبه 92/9/19::: ساعت 7:10 عصر

عکس هایی از بی رحمی وحشتناک یک مادر چینی !
 
به گزارش تکناز به نقل از  روزگارنو، مادر وی که هیچ گونه بیماری روانی در موردش تائید نشده 90 بار با قیچی با او حمله می کند.
 
این نوزاد توسط دو عمویش در حالی که غرق در خون بود به بیمارستان برده می شود و نزدیک به 100 بخیه به بدن این نوزاد زده می شود.

شیائو بائو نوزاد هشت ماهه چینی بخاطر گاز گرفتن مادرش در حین شیر خوردن این تاوان وحشتناک را پس داد.

 

 

عکس هایی از بی رحمی وحشتناک یک مادر چینی !

 

عکس هایی از بی رحمی وحشتناک یک مادر چینی !

عکس هایی از بی رحمی وحشتناک یک مادر چینی !




هدایت آرامش ::: دوشنبه 92/4/24::: ساعت 6:57 عصر

با گاف مشترک وزارت بهداشت، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و صدا‌وسیما رقم خورد؛

فروش میلیاردی کالای تقلبی در مقابل چشم مسئولان در رسانه‌ ملی +اسناد

«کرم حلزون اصل»؛ این شعار که پیشتر به گوش بینندگان ماهواره آشنا بود، مدتی است که به مدد تبلیغات گسترده در رسانه ملی، تا دورترین روستاها هم نفوذ کرده؛ فارغ از آنکه ممکن است کل ماجرا ریشه در یک کلاهبرداری داشته باشد. حقیقتی که امروز آشکار شده و قطعا در روزهای آتی بیشتر از آن خواهیم شنید. به روایت اسناد سری زدیم به پشت پرده این کلاهبرداری بزرگ که وزارت بهداشت خواستار توقف فوری پخش تبلیغات تلویزیونی آن شده است.
 
قانون- «کرم حلزون اصل»؛ این شعار که پیشتر به گوش بینندگان ماهواره آشنا بود، مدتی است که به مدد تبلیغات گسترده در شبکه های مختلف صداو‌سیما، تا دورترین روستاهای کشور هم نفوذ کرده و این بار نه تنها از اعجاز استفاده از آن سخن به میان می‌آید، بلکه بر "ایرانی" بودن آن، تاکید مشددی می‌شود تا شرایط برای کلاهبرداری در مقیاس کلان فراهم‌تر از هر زمانی شود!

به گزارش «تابناک»، شنبه هشتم تیرماه جاری، بازرسان اداره کل نظارت بر مواد آرایشی وزارت بهداشت به سمت کارخانه "پالیز طب شرق" در کرج، جایی که "کرم حلزون و نیو تودی" به سفارش شرکت «سپیده ماهان» تولید می‌شد، حرکت کردند و پس از سپری شدن زمانی کوتاه، نتیجه بازرسی نشان داد که هیچ‌گونه سندی مبنی بر وجود مواد اولیه "عصاره حلزون" و همچنین ماده "الانتویین" در انبار و یا خط تولید کارخانه وجود ندارد.

اداره بهداشتی-آرایشی دانشگاه علوم پزشکی کرج (البرز) محل دیگری بود که بازرسی شد و البته آنجا هم مدارکی برای اثبات ساخت و آزمایشات کنترلی چنین فرمولی یافت نشد تا معلوم شود که ظاهرا کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز چشمان خود را بر همه چیز بسته و نظارتی روی صدور پروانه و فرایند تولید نداشته‌اند تا به این ترتیب راه برای تقلب و فروشی بیش از 100 میلیارد تومان در سال برای چند نوکیسه هموار شود.

با آشکار شدن این حقایق، کمیته فنی و قانونی آرایشی بهداشتی وزارت بهداشت که گزارش بازرسان را دریافت کرده بود، بلافاصله پروانه محصولات شرکت سپیده ماهان را باطل کرد و متعاقب آن، حق صدور پروانه ها را از دانشگاه علوم پزشکی البرز سلب نمود و در اقدام تکمیلی، سازمان غذا و دارو هم طی نامه‌ای به تاریخ دوازدهم تیر ماه (چهارشنبه گذشته) به رئیس سازمان صداوسیما، خواستار توقف تبلیغ محصولات شرکت سپیده ماهان شد.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگتر، روی آنها کلیک کنید
 
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو طی نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما، ضمن اعلام توقف تولید محصولات تقلبی شرکت سپیده ماهان، توقف پخش آگهی‌های آن در رسانه ملی را خواستار شد
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو طی نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما، ضمن اعلام توقف تولید محصولات تقلبی شرکت سپیده ماهان، توقف پخش آگهی‌های آن در رسانه ملی را خواستار شد
 
این نوکیسه‌ها که بودند؟

گزارش های دریافتی حکایت از آن دارند که در پشت پرده ماجرا، آقای «م.ی» و خانم «ر.پ» (اسامی نزد «تابناک» محفوظ است) دو نفری بودند که در اولین تجربه کاری خود، در نهم شهریورماه سال 82، یک شرکت "مسئولیت محدود" را به نام شرکت خدماتی و بازرگانی سپیده ماهان و با سرمایه اولیه دو میلیون تومان ثبت کردند. شرکتی که حتی توانایی خرید محلی برای خود نداشت و مجبور بود تا سال 90 چندین نوبت در محدوده خیابان آزادی تغییر آدرس دهد؛ چه برسد به اینکه دارای کارخانه و تولید صنعتی باشد.

ماجرای برملا شده امروز زمانی ابعاد حقیقی تر خود را نشان خواهد داد که بدانیم این شرکت در سال 90 اقدام به ثبت اسامی تجارتی زیر نموده است:

نیوتودی، حلزون، تن تاک، آدلی، مدارا، ترنتو، اینام، پنیلو و پلیل؛ اسامی متعدد و چه بسا خوش آب و رنگی که برای محصولاتی همچون: انواع کرم‌ها، صابون، شامپو و انواع محصولات بهداشتی و آرایشی، لاغری، کاهش وزن، کرم حلزون، روغن شتر مرغ(!)، محصولات آشپزخانه، بدنسازی و... تقاضای ثبت داده شده‌اند.

راز این ثبت اسامی هم چیزی نیست جز اینکه قرار بوده تمامی این محصولات به مرور (احتمالا طی مدتی کوتاه و به صورت پی در پی) روانه بازار شوند؛ به این صورت که پس از پی بردن مردم به بی‌تاثیر بودن یا بی ارزش بودن یکی از این محصولات تقلبی، مدتی بعد محصولی مشابه اما این بار با نام و شمایلی دیگر به بازار عرضه شده و کلاهبرداری ادامه بیابد.

 
ثبت نام تجاری
ثبت نام تجاری "حلزون" در میان آگهی‌های ثبت نام تجاری توسط این شرکت، از این رو جالب توجه است که در بازرسی از کارخانه آن، نه حلزونی مشاهده شده و نه عصاره و یا مواد برگرفته از آن!
برخی از آگهی‌های ثبت
برخی از آگهی‌های ثبت "نام تجاری" که نشان از ادامه‌دار بودن برنامه مدیران شرکت سپیده ماهان برای عرضه محصولات قبلی با نام دیگر در آینده دارد
 
شائبه ارتباط با جریانات خارج از کشور

تولیدکنندگان کرم‌هایی با نام "حلزون" و "نیو تودی" سالهای متمادی حمایت مالی شبکه‌های تلویزیونی وابسته به جریانات برانداز نظام را در خارج از کشور به عهده داشته اند و با فروش کالای خود به صورت قاچاق در کشور، توانمندی سازمانهای نظارتی را برای جلوگیری از ورود و  فروش این محصول به کشور را به چالش کشیده بودند.

اینجاست که وقتی یک شرکت مسئولیت محدود که سالها در پستویی در حال دست و پا زدن برای تامین دو میلیون تومان حقوق موسسین و مدیران خود بوده، بدون هیچ سابقه‌ای در تولید و برندی سازی تجارتی-آن هم در زمینه تخصصی حوزه سلامت،- ناگهان با چنین اعداد و ارقامی وارد فعالیت می‌شود، این شک را تقویت می‌کند که جریانی در پشت این حرکت قرار داشته و امثال مدیران این شرکت‌ها، تنها بازیگرانی بیش نیستند.

چه کسی به این محصولات مجوز داده است؟

صدور این مجوزها در زمان ریاست سابق سازمان غذا و دارو با همکاری معاونت سابق این نهاد در حوزه غذا و بهداشتی-آرایشی صورت گرفته که با ورود دکتر عباس حاجی آخوندی به این سازمان، به رغم مخالفت‌های برخی کارشناسان، موضوع پیگیری و این تقلب آشکار گردید.

در این نوع از تجارت که تجار یهودی در اروپا، امریکا و آفریقای جنوبی مبدع آن هستند، همانند شرکتهای هرمی، محصولات در بازار اصلی عرضه نمی‌شوند که مبادا مردم با دیدن و لمس کردن آنها، قادر به محک زدن‌شان شده و حتی نارضایتی خریداران از طریق زنجیره فروشنده، توزیع کنندگان خرد و کلان و نهایتا شرکت، قابل پیگیری مستقیم باشد، بلکه تنها با نشان دادن کاتالوگ‌های فریبنده و فروش تلویزیونی و تلفنی، کالا  به محل اقامت مشتری ارسال می‌شود.

 
برخی از آگهی‌های ثبت تغییرات شرکت سپیده ماهان که نشان از تغییرات متعدد آدرس شرکت در طول چند سال داشته و حجم سرمایه‌گذاری و ارقام مالی آن را نشان می‌دهد!
برخی از آگهی‌های ثبت تغییرات شرکت سپیده ماهان که نشان از تغییرات متعدد آدرس شرکت در طول چند سال داشته و حجم سرمایه‌گذاری و ارقام مالی آن را نشان می‌دهد!
 
ضرر ریالی صداوسیما چقدر بوده است؟

با آشکار شدن نقش عواملی که مجوزها را صادر کرده و نظارت را فراموش کرده بودند، نقش ضلع سوم ماجرا آشکار می‌شود؛ جایی که رسانه ملی به عنوان بازوی قدرتمند تبلیغ این کالا، رخ نمایی کرده و نه تنها سهم بزرگی در رقم خوردن این رویداد تلخ به خود اختصاص داده، بلکه از جهات دیگری، خود هم طعمه این کلاهبرداری واقع شده است.

ماجرا از این قرار است که تعرفه پخش آگهی در صداوسیما برای محصولات ساخت ایران خیلی ارزانتر از محصولات وارداتی تعیین شده است و در کمال تعجب، در حالی که شرکت سپیده ماهان فقط پروانه ساخت کرم حلزون را در دست داشته و بقیه محصولاتش، وارداتی است، از تعرفه در نظر گرفته شده برای محصولات داخلی بهره برده است؛ موضوعی عجیب که با آرم "ساخت ایران" در بالای تبلیغات تلویزیونی محصولات این شرکت، خودنمایی می‌کرد اما کشفیات اخیر بر صحت آن خط بطلان کشید.

این در حالی است که سازمان غذا و دارو در نامه خود اعلام نموده که تجهیزات تبلیغ شده این شرکت نه مجوز تولید داخل دارند و نه مجوز واردات! گزاره‌ای به معنای نابود کردن تولید کننده داخلی در سال هایی که کمک به اقتصاد، محور اصلی شعار نظام بوده است.

به عبارت بهتر، می‌توان این گونه ادعا کرد که طی این مدت، شرکت سپیده ماهان به همراه شرکت مشاور تبلیغاتی خود (نام محفوظ است) میلیاردها تومان از پول صداوسیما (بیت‌المال) را نیز در جیب خود گذاشته و با زدوبند با چند کارمند واحد بازرگانی این سازمان، مدارک جعلی دال بر "تولید داخل" را در پرونده جا داده‌اند؛ البته این ضرر جدای از خسارت معنوی وارد شده بر اعتبار رسانه ملی نزد افکار عمومی است که پرداختن به آن در این مقال نمی‌گنجد.

شائبه تبلیغ کالای قاچاق از رسانه ملی؟

اگر بازرگانی صدا و سیما خوش شانس باشد، باید کالاهای غیر تولید داخل این شرکت به هر شکل ممکن که شده، برگ سبز گمرکی داشته باشند چراکه در غیر این صورت باید گفت که از بدو تاسیس رادیو و تلویزیون در کشور، برای نخستین بار خواهد بود که کالای قاچاق از این رسانه تبلیغ شده و به فروش رسیده است.

در صورت اثبات چنین تخلفی که مبنای آن "جعل سند پروانه تولید داخلی محصول" است، مدیران شرکت سپیده ماهان و شرکت تبلیغاتی مشاور آن (نام نزد تابناک محفوظ است) با مجازات های سنگینی مواجه خواهند بود.

بازپس گیری حقوق خریداران

 دادستان بعنوان مدعی العموم با ورود به پرونده می‌بایست در صدد بازپس گیری پول خریداران برآید، چراکه گزارش بازرسان و رای کمیته فنی وزارت بهداشت تایید می‌کند که در ساخت و فروش کرم حلزون تقلب رخ داده و آنچه که ادعا می شده با چیزی که فروش رفته مطابقت ندارد و در این میان میلیاردها تومان از این تجارت(!) کسب مال شده است.

گفتنی است که با توجه به ابعاد گسترده ماجرا، در گزارش‌های تکمیلی بعدی به ریشه یابی جنبه‌های دیگر این موضوع خواهیم پرداخت.



هدایت آرامش ::: شنبه 92/4/15::: ساعت 8:5 عصر

 

با این اختراع همه چیز را ببینید و بشنوید

بینایی و شنوایی شاید مهمترین حس‌ها برای هر کسی باشند. محققان حالا ماسک‌هایی درست کرده‌اند که هر کسی می‌تواند از آنها برای شنیدن و دیدن چیزهایی که قبلاً برایش قابل شنیدن و دیدن نبوده استفاده کند.
مجله مهر: بینایی و شنوایی شاید مهمترین حس‌ها برای هر کسی باشند. محققان حالا ماسک‌هایی درست کرده‌اند که هر کسی می‌تواند از آنها برای شنیدن و دیدن چیزهایی که قبلاً برایش قابل شنیدن و دیدن نبوده استفاده کند.

اولین ماسک از مجموعه Eidos روی گوش‌های فرد را می‌گیرد و او می‌تواند با توجه کردن به هر سمتی صداهایی که با گوش عادی قابل شنیدن نیست بشنود. در این ماسک از میکروفن‌هایی قوی استفاده شده که می‌تواند به صورت متمرکز صداهای سمت مورد توجه فرد را دریافت کند. همچنین سیستم نرم‌افزاری این ماسک صداهای اضافی و پس‌زمینه را حذف می‌کند تا صدای تمرکز شده بسیار واضح شنیده شود.

هر چند بعضی‌ها می‌گویند این ماسک حریم خصوصی افراد را به مخاطره می‌اندازد اما کاربردهای این ماسک در خیلی از موارد مثبت است. کاربر این ماسک به عنوان نمونه در یک خیابان شلوغ روی صدای یک پرنده تمرکز کند و حذف صدهای اطراف از چهچه پرنده لذت ببرد.

با این اختراع همه چیز را ببینید و بشنوید

 ماسک دیگر که روی چشم‌ها را می‌گیرد به فرد اجازه می‌دهد که تصاویری را ببیند که شاید پیش از این فقط در تلویزیون قابل مشاهده بودند. به عنوان نمونه فرد استفاده کننده از ماسک می‌تواند مسیر حرکت یک ورزشکار یا پرواز یک پرنده را ببیند.  ماسک دیدن در‌واقع از دوربین و نرم‌افزاری برخوردار است که تصاویر گرفته شده را به صورت زنده ویرایش کرده و برای کاربر دوباره می‌فرستد.

با این اختراع همه چیز را ببینید و بشنوید

با این اختراع همه چیز را ببینید و بشنوید

با این اختراع همه چیز را ببینید و بشنوید

 




هدایت آرامش ::: دوشنبه 92/2/30::: ساعت 10:34 عصر

 

عوارض مصرف شیشه بر روی روان و چهره زنان! +تصاویر

شیشه بیداد و شکارهایش را دیوانه می‌کند و پس از رنجهای بسیار سرانجام آنها را خواهد کشت.

پیک خبر: شیشه بیداد و شکارهایش را دیوانه می‌کند و پس از رنجهای بسیار سرانجام آنها را خواهد کشت. همه هشدار می‌دهند ، فریاد میزند اما برخی می‌شنوند و خیلی‌ها هم نمی‌شنوند، اما می‌دانید نکته غم‌انگیز کجاست؟ خیلی از آنهایی که شکارهای بالقوه شیشه محسوب می‌شوند، اصلا اهل خواندن روزنامه ، سایهای اینترنتی و رسانه های تصویری نیستند و صدای ما به گوششان نمی‌رسد و هشدارهایمان را نمی‌بینند و همچنان در بی‌ خبری می‌ مانند و به همین خاطر است که می‌گوییم حالا دیگر به جایی رسیده‌ایم که باید هشدارهای مربوط به شیشه را از صفحات روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها بیرون بکشیم و به اندازه خیلی از اخبار زرد که هر روز و هر ساعت از دهان‌ها به گوش‌ها و از گوش‌ها به دهان‌ها می‌رسند، تکرارشان کنیم.

 

 

 

 

 

 

 




هدایت آرامش ::: چهارشنبه 92/2/25::: ساعت 7:59 عصر

 

سمی ترین گیاه بعنوان دکور در ادارات و منازل

سمی

 

گیاه بسیار خطرناک “دیفن باخیا” که اکثر جا هادر منازل و دفاتر نگهداری می شود بسیار سمی بوده و می تواند به مرگ افراد بویژه کودکان منجر شود.

به گزارش آسمونی، در صورتی که قطعه ای از برگ آن خورده شود انسان را می کشد – دست زدن به برخی از انواع آن بعد از تماس با چشم انسان را کور می کند.

این گیاه مانند برگ انجیری بسیار سمی است و باید از دسترس نوزادان و کودکان نوپا که احتمال می دهید برگ های آن را به دهان بگذارند، دور نگهداشته شود در صورت بلعیده شدن، به دهان و زبان آسیب می رساند و شخص قادر به تکلم نیست.

 

سمی2

 

نام فارسی اصیل این گل ، دیفن باخیا است که اشاره به سمی بودن برگ آن دارد. گیاهی است برگ زینتی. زادگاهش برزیل است. ساقه‌ها نرم و آبکی و نقش و رنگ برگها سبز رنگ بوده و آراسته به لکه‌های سفید کرمی و زرد کمرنگ است که از دو طرف برگ دیده

می‌شوند. ساقه‌ها غالبا بدون انشعاب و برگهای انتهایی همیشه در حال رشد و فعالیت می‌باشند و برگهای پایینی به تدریج ریزند و ساقه حالت سخت به خود می‌گیرد. نسبت به عدم تهویه هوای اتاق و آبیاری بیش از اندازه حساس است.

 




هدایت آرامش ::: جمعه 92/2/20::: ساعت 10:38 صبح

 

صابون جنین انسان ساخته شد+ عکس

تولید کنندگان برای فروش اجناس خود دست به ساخت تولیدات عجیبی زده اند.
به گزارش سرویس چندرسانه ای صراط، تولید کنندگان این روزها برای فروش اجناس خود دست به کارهای خارق العاده ای برای جلب نظر مشتری می زنند. یکی از این اقدامات ساخت صابون به شکل جنین داخل رحم می باشد. 
جنین این صابون را از شیر بز و اطراف جنین را نیز با مخلوطی از پودر و مایع صابون گیلیسیرین ساخته اند. این صابون با شکل و وزن کودک 12 هفته ای ساخته شده است که وزن آن طبق وزن کودک 12 هفته ای 113 گرم می باشد. قیمت این صابون در آمریکا 15 دلار (معادل 52500 تومان) می باشد. پیش بینی شده است این صابون ها مورد استقبال کودکان قرار گیرد.



 




هدایت آرامش ::: چهارشنبه 92/2/11::: ساعت 9:16 عصر

   1   2   3   4   5      >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 25


بازدید دیروز: 50


کل بازدید :606580
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>صفحات اختصاصی<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<