سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آفت دانش عمل نکردن به آن است . [امام علی علیه السلام]

+O

 

 

نرم افزار تایپ سریع و آسان + دانلود

اگر شما مجبورید ساعاتی متوالی را پشت کامپیوتر بنشینید و زمان بسیاری را صرف تایپ کردن نمایید نرم افزار Comfort Typing برای شما مناسب می باشد.

 

تلنا: اگر شما مجبورید ساعاتی متوالی را پشت کامپیوتر بنشینید و زمان بسیاری را صرف تایپ کردن نمایید نرم افزار Comfort Typing برای شما مناسب می باشد.

نرم افزار Comfort Typing ابزاری قدرتمند که برای شما تایپی سریع و بسیار دلپذیر را فراهم می آورد. هنگامی که شما بخواهید در کیبورد کلمه ای را تایپ کنید آن کلمه از قبل تعریف شده است و این کار را برای شما آسان می کند. این نرم افزار دارای قسمت Comfort Keys که شامل On-Screen Keyboard و Comfort Clipboard نیز می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Comfort Typing:
 
- قابلیت تایپ آسان
- افزایش سرعت در تایپ
- امکان تغییر زبان
- قابلیت اضافه کردن داده، زبان، تگ و …
- پشتیبانی از بیش از 30 زبان مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و …

راهنمای نصب:
1- نرم افزار را نصب کرده و سپس اجرا کنید.
2- فایل Keygen.exe را از درون پوشه Keygen اجرا کرده و شماره سریالی تولید کنید.
3- نرم افزار را با اطلاعات تولید شده توسط Keygen رجیستر کنید.

منبع منبع:  lorddownload

 




هدایت آرامش ::: شنبه 91/10/23::: ساعت 9:59 صبح

در صورتی که می بینید بعد از اجرای دستور کپی(copy) وقتی می خواهید آنرا پیست(past)کنید   گزینه پیست وجود نداره  راه حل آن بسیار ساده است....

 

ابتدا فرمان run را اجرا کرده و در آن عبارت regedit را تایپ و اینتر را بزنید.

حالا مسیر زیر را دنبال کنید:

\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft

WindowNT\CurrentVersion\Windows

در پوشه ی windows که رفتید فایلی با نام AppInit_DLLS  وجود دارد که عامل همه ی این مشکلات است.کافیست روی فایل راست کلیک کرده و آنرا delete کنید.حالا سریع کامپیوترتان را ریستارت کنید.مشکل حل شد

 

بر گرفته از : http://kb.mozillazine.org/Clipboard_not_working

 




هدایت آرامش ::: یکشنبه 91/10/17::: ساعت 9:0 عصر

 

M File Anti-Copy v5.5

شما با کمک این نرم افزار به آسانی می توانید از سرقت اطلاعات محرمانه خود جلوگیری کنید. برای مثال شما مدیر یک شرکت برنامه نویسی هستید در این شرکت چند کارمند مشغول به کار برروی یک پروژه نرم افزاری هستند. شما برای اینکه بتوانید از سرقت اطلاعات پروژه توسط کارمندان جلوگیری کنید این برنامه بهترین گزینه است زیرا با استفاده از آن قادر خواهید بود تا مانع کپی شدن فایل ها و پوشه شوید در نتیجه کارمندان فقط میتوانید برروی فایل ها کار کنند و نمیتوانند آنها در جای دیگری (مثلآ فلش یا آپلود در اینترنت) کپی کنند. همچنین این مثال در مورد کاربران سیستم های خانگی نیز صدق میکند و آنها نیز می توانند با کمک این نرم افزار مانع کپی فایل های شخصی خود توسط افراد سودجو شوند.
 برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
قابلیت جلوگیری از کپی فایلها، فولدرها و درایوهای سیستم
قابلیت جلوگیری از انتقال فایلها، فولدرها و درایوهای سیستم
قابلیت جلوگیری از حذف فایلها، فولدرها و درایوهای سیستم
قابلیت جلوگیری از اجرا و نمایش فایلها، فولدرها و درایوهای سیستم
امکان جلوگیری کپی تمام اطلاعات سیستم تنها با یک کلیک
قابلیت مشخص کردن اطلاعات برای جلوگیری از کپی
سازگار با ویندوزهای مختلف
و …

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Keygen:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Keygen از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. بعد از اجرای فایل Keygen اقدام به اجرای نرم افزار نمایید. سپس مجددآ به سراغ Keygen رفته و در صفحه ی باز شده در صورتی که کادری از لیست نرم افزارها وجود دارد، نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید. در کادر نام www.lorddownload.com را وارد کنید و در کادر ایمیل lord@download.com را وارد کنید و سپس بر روی گزینه Generate کلیک کنید. Name و Serial و Email بدست آمده را در محل های خواسته شده درون نرم افزار وارد کنید تا نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شود.
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها یک کادر نام و یا ایمیل داشته باشند که در اینصورت کافیست که همان یک کادر را پر کنید).
(برخی از Keygen ها ممکن است کادر مربوط به وارد کردن نام در آنها خاموش باشد و نامی به صورت پیش فرض در آنها قرار گرفته باشد در اینصورت کافیست که فقط بر روی Generat کلیک کنید و از نام پیش فرض و سریال بدست آمده استفاده نمایید).
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها با نامی که نرم افزار به شما می دهد کار کنند در اینصورت در کادر وارد کردن نام و سریال نرم افزار، نامی را که در برنامه وجود دارد در کادر نام Keygen وارد کنید).

دانلود از لینک مستقیم

منبع: میهن دانلود




هدایت آرامش ::: یکشنبه 91/10/10::: ساعت 11:6 عصر

 

همان‌طور که می‌دانید نرم‌افزارهای مختلفی برای تست سلامت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سیستم وجود دارند. اما بسیاری از کاربران از این موضوع بی‌‌اطلاع‌اند که در ویندوز 7 ابزاری برای گرفتن گزارش از سلامت سیستم وجود دارد که به وسیله‌ی آن وضعیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سیستم و ویندوز اسکن شده و نتیجه در قالب یک گزارش‌گیری کامل همراه با ذکر جزئیات و مشکلات موجود نمایش داده می‌شود. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

بدین منظور:
ابتدا بر روی دکمه‌ی Start کلیک کنید.
سپس عبارت زیر را در قسمت جستجو وارد کرده و Enter بزنید:

perfmon /report

خواهید دید که پنجره‌ی Resource And Performance Monitor باز شده و اسکن سیستم آغاز می‌شود. عملیات گزارش‌گیری حدود 1 دقیقه طول می‌کشد.
سپس گزارش‌ سلامت سیستم آماده شده و به صورت تفصیلی نمایش داده می‌شود.

در صورتی که بر روی ویندوز خود آنتی‌ویروس نصب کرده‌اید،‌ اما در گزارش‌گیری درج شده است که آنتی‌ویروس نصب نیست، این موضوع به باگی که در ویندوز 7 وجود دارد مرتبط است. شرکت مایکروسافت برای حل این مشکل به‌روزرسانی ارائه کرده است که می‌توانید آن را دریافت کرده و نصب کنید:

http://support.microsoft.com/kb/2482947

منبع : tarfandstan.com




هدایت آرامش ::: یکشنبه 91/9/26::: ساعت 8:21 عصر

 

آموزش گام به گام نصب ویندوز 8+لینک دانلود مستقیم
آموزش گام به گام نصب ویندوز 8+لینک دانلود مستقیم
تب و تاب ویندوز هشت با شروع کنفرانس Microsoft Build بالا گرفته است. مایکروسافت در این کنفرانس به طور رسمی از نسخه ویندوز جدید خود پرده‌برداری کرد و کلی ویژگی و خبر و اتفاق پیرامون این محصول را منتشر ساخت که از جمله آن‌ها نسخه آزمایشی ویندوز 8 است. در این مقاله با چگونگی دانلود و نصب نسخه Developer Preview ویندوز 8 روی ماشین مجازی کامپیوترتان آشنا خواهید شد.

شاید پیش از این و با جست‌وجو در مطالب مختلفی که پس از معرفی Windows 8 Developer Preview منتشر شد، با نحوه نصب آن روی هارددیسک یا پارتیشنی از هارددیسک آشنا شده‌باشید که البته کار ساده‌ای است.
ولی ممکن است بسیاری از شما نخواهید این سیستم‌عامل را که هنوز نسخه نهایی آن منتشر نشده، به صورت کامل و مجزا روی درایو یا بخشی از درایوهای هارددیسک نصب کند و هدفش تنها نگاهی گذرا بر کم و کیف محصول جدید مایکروسافت باشد.
 
ایرادی ندارد! چون حتی در این‌صورت هم می‌توانید با به‌کارگیری یک راه‌کار ساده یعنی استفاده از ماشین‌های مجازی، محیط این سیستم‌عامل را از نظر بگذارنید و آن‌را مرور کنید. ماشین‌های مجازی برنامه‌هایی هستند که اجازه می‌دهند در کامپیوتر شخصی‌تان، یک کامپیوتر دیگر را به صورت مجازی شبیه‌سازی کنید. برای شروع کار از این آدرس برنامه VirtualBox را دانلود کنید.

پس از نصب برنامه، آن‌را اجرا کنید تا ساخت سیستم مجازی در کامپیوترتان را شروع کنیم. برای آغاز کار، روی دکمه بزرگ New در گوشه بالا و سمت چپ صفحه‌ای که باز شده کلیک کنید. برای ماشین مجازی‌تان یک نام مناسب انتخاب کنید و در بخش انتخاب سیستم‌عامل، Windows 7 را برگزینید. اطمینان حاصل کنید که نوع سیستم‌عامل (32 یا 64 بیتی) با نسخه جاری ویندوز 8 که آن‌را دانلود کرده‌اید، یکسان باشد.
 
آموزش گام به گام نصب ویندوز Windows 8 + لینک دانلود مستقیم ، www.irannaz.com

پس از زدن Next، صفحه دیگری باز می‌شود که در آن از شما می‌پرسد می‌خواهید به سیستم‌عامل مجازی‌تان چه مقدار حافظه تخصیص بدهید؟ نسخه 32 بیتی ویندوز 8 دست‌کم به یک گیگابایت و نسخه 64 بیتی به دو گیگابایت فضای حافظه نیاز دارند ولی هرچه مقدار حافظه رم که به سیستم‌عامل مجازی اختصاص می‌دهید، بیشتر باشد، بهتر است. Next را بزنید تا انتخاب‌تان تثبیت شود.
 
آموزش گام به گام نصب ویندوز Windows 8 + لینک دانلود مستقیم ، www.irannaz.com

بگذارید گزینه‌های Virtual Hard Disk و پس از آن Create New Virtual Disk به همان صورتی که هستند، باقی بمانند. فقط در صورتی که می‌خواهید در یک برنامه ماشین مجازی دیگر به هارددیسک مجازی‌تان دسترسی پیدا کنید، این گزینه‌ها را تغییر دهید. می‌توانید به دلخواه خود Dynamically allocated یا Fixed size را انتخاب کنید.
 
پیشنهاد ما این است که Dynamically allocated را برگزینید. در صفحه بعد، اگر ویندوزتان 32 بیتی است دقت کنید که دیسک مجازی‌تان دست‌کم 16 گیگابایت فضای حافظه داشته باشد. ویندوزهای 64 بیتی دست کم به 20 گیگابایت فضای حافظه نیاز دارند.
 
آموزش گام به گام نصب ویندوز Windows 8 + لینک دانلود مستقیم ، www.irannaz.com

باز هم Next را بزنید تا ماشین مجازی‌تان ساخته شود. وقتی ماشین مجازی جدید آماده شد، در فهرست ماشین‌های موجود در برنامه VirtualBox به نمایش درخواهد آمد. وقتی این مورد در فهرست نشان داده‌شد، روی آن یک بار کلیک کرده یا به اصطلاح آن‌را های‌لایت کنید و دکمه بزرگ Settings را بزنید. اگر کامپیوتر شما از مجازی‌سازی سخت‌افزار پشتیبانی کند، می‌توانید توسط زیرمنوی System به ماشین مجازی اجازه بدهید تا به هسته‌های بیشتری از پردازنده دسترسی پیدا کند.
 
اگر نمی‌دانید که پردازنده‌تان از مجازی‌سازی سخت‌افزار پشتیبانی می‌کند یا خیر، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت شرکت سازنده یعنی اینتل یا AMD از آن اطلاع پیدا کنید. اگر پردازنده‌تان اینتل است مدل آن‌را پیدا کنید و در قسمت Advanced Feature گزینه مربوط به مجازی‌سازی ‌را بررسی کنید. اگر پردازنده‌تان AMD است مدل آن و عبارت AMD Virtualization Technology را پیدا کنید.
 
آموزش گام به گام نصب ویندوز Windows 8 + لینک دانلود مستقیم ، www.irannaz.com

حالا روی زیرمنوی Storage و بعد Empty در زیر IDF Controller کلیک کنید. روی آیکون کوچک به شکل CD که کنار فهرست درایو CD/DVD قرار دارد کلیک و گزینه Choose a virtual CD/DVD disk file را انتخاب کنید. فایل Windows 8 .iso را که پیش‌تر روی کامپیوترتان دانلود کرده‌بودید پیدا کرده و آن‌را بارگذاری کنید. حالا روی دکمه بزرگ OK در پنجره سراسری Settings کلیک کنید.
 
آموزش گام به گام نصب ویندوز Windows 8 + لینک دانلود مستقیم ، www.irannaz.com

روی دکمه بزرگ Start کلیک کنید تا ماشین مجازی‌تان برای اولین دفعه بارگذاری شود. اگر کارها درست پیش رفته باشند، اولین چیزی که خواهید دید یک پیغام POP-UP است که درباره چگونگی عملکرد صفحه‌کلید و ماوس‌تان مطلبی را عنوان می‌کند. از آن صرفنظر کنید. VirtualBox بوت خواهد شد و بلافاصله به فرآیند نصب ویندوز 8 منتقل خواهد شد. این نشان می‌دهد که قسمت مشکل‌تر کار به خوبی انجام شده‌است. حالا زودتر از آنچه که حدس بزنید خواهید توانست در محیط ویندوز 8 و واسط کاربر جدید آن پرسه بزنید. در ویندوز 8 به شما خوش بگذرد!
 

منبع : http://p30af.com/

 




هدایت آرامش ::: پنج شنبه 91/9/23::: ساعت 5:56 عصر

آموزش پارتیشن بندی در ویندوز 7 تصویری (منبع دریا سافت)

همانطور که می دانید برای تقسیم کردن هارددیسک به درایوهای مختلف با حجم های مختلف عملی انجام می گیرد به نام  پارتیشن بندی. این عمل را می توان توسط نرم افزار های مختلفی انجام داد. اما خود ویندوز 7 قابلیتی دارد که توسط آن می توانید بدون نیاز به نرم افزار خاصی و از داخل خود ویندوز عمل پارتیشن بندی را انجام دهید. علاوه بر این توسط این امکان ویندوز 7 می توانید نام درایوهای هارددیسک را تغییر دهید.

دقت داشته باشید که برای پارتیشن بندی می توانید تمامی درایو ها به جز درایو ویندوز را تغییر دهید.بهتر است برای پارتیشن بندی درایوی که ویندوز در آن نصب است، در زمان نصب ویندوز این کار را انجام دهید.در خاطر داشته باشید که حتما اطلاعات حساس خود را در درایو دیگری کپی کنید چراکه که ممکن است در طی مراحل اطلاعات درایوی که در حال تقسیم بندی آن هستید از بین برود.

برای انجام پارتیشن بندی مراحل ذیل را انجام دهید:

1- وارد Control Panel شده و مطابق تصویر از سمت راست روی گزینه Category کلیک کنید.

2- از لیستی که باز می شود گزینه Large icons را انتخاب نمائید.

3 - گزینه Administrative Tools را باز کنید.

4 - گزینه Computer Management را باز کنید.

5- گزینه Storage را باز کنید.

6- گزینه (Disk Management (Local را باز کنید.

7 - حال درایوی را که قصد دارید تا آن را قطعه بندی کنید اتنخاب کرده و روی آن راست-کلیک کرده و گزینه shrink volume را انتخاب کنید.با انتخاب این گزینه اطلاعات موجود در درایو از بین نمی رود و می توانید تا حجمی که درایو انتخابی فضای خالی دارد از آن جدا کنید و درایو جدیدی بسازید.
* اگر می خواهید کلا درایو را پاک کنید و تمامی فضای آن را به درایوهای مختلف تقسیم بندی کنید به جای انتخاب گزینه shrink volume می توانید گزینه Delete Volume را انتخاب کنید و سپس روی درایو که پاک کرده اید
راست-کلیک کنید و گزینه New Sipmle Volume را انتخاب کنید و بقیه مراحل را از مرحله شماره 12 به بعد انجام دهید.دقت داشته باشید که مبنای این آموزش بر اساس انتخاب گزینه Shrink Volume می باشد.

8 - حجمی که قصد دارید تا به درایو جدید اختصاص دهید را در کادر مشخص شده به MB وارد کنید.دقت داشته باشید هر 1024 مگابایت برابر با 1 گیگابایت می باشد.می توانید برای اینکه حجم درایو جدید دقیق ساخته شود عددی که می خواهید به درایو جدید اختصاص دهید در 1024 ضرب کنید و در این کادر بنویسید.
ما در اینجا قصد داریم تا درایوی با ظرفیت 34 گیگابایت بسازیم.بنابراین عدد 35000 مگابایت را وارد می کنیم.

9 - کلید Shrink را بزنید.

         

 

10 - همانطور که مشاهده می فرمائید درایو جدید با ظرفیت 34 گیگابایت ساخته شده است.برای اینکه آن را فرمت و قابل استفاده کنیم،روی آن راست کلیک کرده و گزینه New Simple Volume را انتخاب می کنیم.

11- کلید Next را بزنید.

12 - مجدد کلید Next را بزنید.

13- نام درایوی که قرار است ساخته شود را انخاب کنید.
14- کلید Next را بزنید.


15- گزینه Perform a quick format را انتخاب کنید.
16- کلید Next را بزنید.

17 - در نهایت کلید Finish را بزنید تا عملیات فرمت آغاز شود.

- اکنون درایو جدید با حجم 34 گیگابایت ساخته شده است و آماده استفاده است.ادامه مراحل برای افرادی است که قصد دارند تا نام درایوها را تغییر دهند تا بتوانند به آنها نظم ببخشند.
به طور مثال در همین آموزشی که تهییه شده است درایوهای هارددیسک به ترتیب عبارتند از C  و DوG.اگر دقت کنید متوجه می شوید در بین این نام ها ،نام E به درایو DVD ROM اختصاص داده شده و ترتیب حروفی درایوهای هارددیسک به هم خورده است.بنا براین مراحل 18 به بعد را انجام می دهیم تا ترتیب درایوهای هارددیسک را مرتب کنیم و به صورت C و DوE  درآوریم و نام درایو DVD-ROM را بعد از آنها قرار دهیم.

18 - بر روی نام درایو DVD-ROM راست-کلیک کرده و گزینه Change Drive Letter and Patchs… را انتخاب می کنیم.

19 - کلید Change… را بزنید.

 

20 - حرف J را انتخاب کنید تا حرف E آزاد شود.

 

21 - کلید OK را انتخاب نمائید.

 

22-در جواب پیغام ظاهر شده کلید Yes را بزنید.

 

23 - بر روی نام درایوی که قصد تغییر دادن نام آن را دارید راست کلیک کرده( ما در اینجا قصد داریم نام درایو G را به E تغییر دهیم تا درایوها به ترتیب نام  Cو DوE قرار گیرند  تا درایو DVD-ROM بعد از آنها قرار گیرد ) و گزینه Change Drive Letter and Patchs… را انتخاب کنید.

24 - کلید Change… را انتخاب نمائید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25 - حرف E را انتخاب کنید و در نهایت روی کلید OK کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- همانطور که مشاهده می فرمائید نام درایو مورد نظر به E تغییر یافت و ترتیب قرار گیری درایوهای هارددیسک اصلاح شد.




هدایت آرامش ::: شنبه 91/9/18::: ساعت 9:15 عصر

 

Reset Windows Password

Reset Windows Password 1.90 یک برنامه قدرتمند و حرفه ای در زمینه بازیابی و ریست کردن پسوردهای قرار داده شده بر روی ویندوز می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی و با استفاده از الگوریتم های قدرتمند برنامه که در دیگر برنامه های مشابه وجود ندارند می توانید پسوردهای فراموش شده را هک کنید و یا آنها ریست کنید. مهم نیست پسورد قرار داده شده بر روی یوزر ادمین باشد و یا دیگر یوزرها مهم این است که این برنامه می توان مشکل شما را حل کند. کافیست شما برنامه را بر روی سی دی و یا بر روی فلش ریخته و سیستم را روشن کنید و در محیط خود برنامه که بسیار ساده و روان است اقدام به بازیابی و از بین بردن پسورد کنید.همچنین این برنامه می تواند administrator, Active Directory accounts و domain administrators را تعویض می کند. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به استفاده از الگوریتم های پیشرفته به عنوان حمله به هوش مصنوعی , کشف سیستم عامل های مختلف نصب شده بر روی کامپیوتر , پشتیبانی از نسخه های غیر انگلیسی از ویندوز و کلمه عبور در سیستم های کد گذاری ملی , قابلیت حذف یا قفل شکنی شناسه و رمز عبور هر کاربر , تغییر رمز عبور مدیر یا شناسه ی هر کاربر به صورت جداگانه بصورت همزمان , پشتیبانی از تمام سیستم عامل ها از جمله Vista, XP, Windows 7 و... اشاره کرد.

 

پسورد فایل : soft98.ir




هدایت آرامش ::: چهارشنبه 91/8/17::: ساعت 10:27 عصر

<      1   2   3   4   5   >>   >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 7


بازدید دیروز: 64


کل بازدید :607447
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>صفحات اختصاصی<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<