سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جان ها چون با یکدیگر سازگار باشند، الفت خواهند گرفت . [امام علی علیه السلام]

+O

یک کیلو وزن کم کنید، یک گرم طلا بگیرید!

 

دولت محلی دبی برای مقابله با پدیده چاقی در این امیرنشین اعلام کرد به ازای هر یک کیلوگرم کاهش وزن افراد چاق در طول ماه رمضان یک گرم طلا به آن ها پاداش می دهد.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، دولت محلی دبی اعلام کرد در چارچوب برنامه دولتی امارات برای مقابله با پدیده چاقی در این کشور به هر شهروندی که اضافه وزن خود را کاهش دهد طلا پاداش می دهد.

برنامه 30 روزه کاهش وزن در دبی از جمعه گذشته و به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان به اجرا گذاشته شده است. بسیاری از مردم در این ماه پرخوری می کنند و ساعات روزه داری را با خوردن غذاهای پرچرب و شیرین در وعده های افطار و سحر جبران می کنند.

اداره مدنی دبی اعلام کرده است از جمعه گذشته تا 16 اوت به هر فرد به ازای هر یک کیلوگرم کاهش وزن خود یک گرم طلا پاداش داده می شود. به سه فردی که بیشترین کاهش وزن را داشته باشند سکه طلا به ارزش 5400 دلار اعطا می شود.

حداقل کاهش وزن لازم برای برخورداری از پاداش در چارچوب این برنامه 2 کیلوگرم تعیین شده است.

شهرداری دبی طی اطلاعیه ای در این باره نوشت: افرادی می توانند در این برنامه شرکت کنند که وزن زیادی داشته باشند و به علاوه از روش های غیربهداشتی و نامناسب برای کاهش وزن استفاده نکنند. بر اساس این گزارش نهادهای بهداشتی دبی میلیون ها دلار برای مقابله با مشکل چاقی در این امیرنشین هزینه می کنند.

ثروت نفتی و درآمد بالای خانواده ها باعث مصرف بالای مواد غذایی در این امیرنشین شده و این مسئله به همراه استفاده افراطی از ماشین باعث بروز مشکل چاقی و بیماری هایی مثل دیابت در دبی شده است.

از 10 کشوری که با بیشترین جمعیت سرانه دیابتی ها مواجه اند نام 6 کشور از عضو شورای همکاری خلیج فارس قرار دارد. چاقی کودکان نیز در حال تبدیل شدن به مشکلی فزاینده در دبی است.

        

دبی یکی از بزرگترین بازارهای طلا در منطقه را دارد. 



هدایت آرامش ::: جمعه 92/5/11::: ساعت 4:11 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 8


بازدید دیروز: 50


کل بازدید :606563
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>صفحات اختصاصی<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<